【Orangenism】

你還會有甚麼感想需要痛哭?還欠缺甚麼東西不夠滿足 ?

スポンサーサイト



  1. --/--/--(--) --:--:--|
  2. スポンサー広告

龍城愚人節。

2011年04月01日

今日ar洛番左黎陪我 wwwww
生病時有條仔係身邊真係安心好多:0)
睇番先知原來佢同成班大佬上左plurk玩左成晚!XDDDDDDDDDD

用還用…你做擅自開我d file睇!:0)
我都知你份人好奇心好重,但咁樣唔得架!
下次唔准喇wwww


講番先,今日又係龍城星期五~~~~
比起小靖的出場,我更在意的是……
[誰是陳洛軍mode] 哇dee 細寶好很靚仔!!!!!!!!!!!!!!!!!!

白色手套好萌啊媽咪!!!!!!!!!!!!!!/////////////
雖然髮型古風左少少,不過整個造型都唔錯啊//////////口///////////
當然最正的都係死忠小姐呢個設定♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
繼虎青之後又有一個新賭盤了(笑)
NTR的對像是細寶都唔錯啊wwwwwwwwwww

是說…我同ar洛睇住呢幕都笑到噴啤酒啊XDDDDDDDDDD

其實最好笑係十二的對白......
洛:(拍住十二少肩)對唔啊十二少.....(再睇到粒星)噗!!!啊哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!
我:你唔好笑咁大聲啦.........噗...(努力在忍笑)
明明之前都係戴住帽咁飛車去救ar洛,
但家陣就…… 真係又要威又要戴頭盔啊哈哈哈哈哈XDDDDDDDD
家陣龍城個個禮拜五都帶俾我太多歡樂喇啊哈哈哈哈哈:0)

下期小吉個樣好CHOK啊!!

好喇…笑完又要去開工喇!
我要保持冷靜唔好爆粗:)
很期待明天的合宿啊!!!

  1. 2011/04/03(日) 15:29:54|
  2. 【慧賢雅集】
  3. | トラックバック:0
  4. | コメント:0
<<[慧賢雅集 10人合宿] | ホーム | 【潮童群揪會】 RG預定!>>

コメント

コメントの投稿


管理者にだけ表示を許可する

トラックバック

トラックバック URL
http://orangenism.blog107.fc2.com/tb.php/837-99b15bcf
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
